سوری‌های مقیم ایران صبح امروز چهارشنبه (7 خردادماه) با حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی مستقر در تهران بر حق خود در شرکت انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رئیس‌جمهور آیندشان تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، انتخابات ریاست جمهوری سوریه در حوزه‌های رأی‌گیری خارج از این کشور در تهران حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

در جریان برگزاری این انتخابات، سوری‌های مقیم ایران صبح امروز چهارشنبه (7 خردادماه) با حضور  پر شور در پای صندوق‌های رأی مستقر در تهران بر حق خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رئیس جمهور آینده‌شان تأکید کردند.
 


انتخابات ریاست جمهوری سوریه از ساعت 7 صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 19 دامه دارد.
 
سوری‌های از میان سه کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری  یعنی "بشار اسد"، "حسان عبدالله النوری" و "ماهر الحجار"، کاندیدای مورد نظر و در نهایت رییس‌جمهور آتی سوریه را انتخاب می‌کنند.



 
صدای رقص و پای کوبی جوانان سوری مقیم ایران که با فریاد "الله"، "سوریه"، "بشار اسد" و پخش شیرینی و باقلوا همراه بود به سفارت سوریه حال و هوایی دیگر داده بود.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.
 




رای دهندگان با حمل پلاکارد و تصاویری از "بشار اسد" و پرچم سوریه ،‌ حمایت خود را از برگزاری این انتخابات اعلام می‌کردند.
 
"عدنان محمود"، سفیر سوریه در تهران نیز که در جمع رای‌دهندگان بود،‌ گفت که امروز مردم سوریه به "دموکراسی"، "آزادی" و "استقلال"  کشورشان رای می‌دهند.
 
لازم ذکر است؛ این انتخابات زودتر از انتخابات سراسری در سوریه برگزار شده تا رای‌های اخذ شده به این کشور فرستاده شوند.
 
سوری‌های مقیم ایران حضور پرشوری در این انتخابات داشته و از ساعات اولیه به پای صندوق‌های رای آمده‌اند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار