تیم‌های ملی ایران و مونته نگرو در یک بازی دوستانه در شهر هارتبرگ به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تیم‌های ملی ایران و مونته نگرو از ساعت 21 در یک بازی دوستانه در شهر هارتبرگ به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

برای دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل مونته‌نگرو توافق شده است تا هر دو تیم 6 تعویض داشته باشند. ضمن اینکه هر دو تیم با لبای قرمز به میدان رفته اند.

از ساعت 20:15 هر دو تیم برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شدند. نکته قابل توجه اینکه هم تیم ملی ایران و هم حریف هر دو با لباس سرخ رنگ خود را گرم می‌کنند.

ترکیب تیم ایران:

رحمان احمدی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، امیر حسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، خسرو حیدری، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و رضا قوچان‌نژاد

دیدار دو تیم از ساعت 21 آغاز شد.

حدود 350 تماشاگر ایرانی که توسط سفارت به ورزشگاه آورده شده‌اند در این مسابقه به شدت ملی‌پوشان ایران را تشویق می‌کنند.

ساسوویچ رئیس فدراسیون مونته‌نگرو در ورزشگاه حضور داشت.


در دقیقه 15 هاشم بیک‌زاده از ناحیه ساق پای راست دچار آسیب‌دیدگی شد که همین موضوع کی‌روش را واداشت تا این بازیکن را تعویض کند. البته بیک‌زاده نیز از این موضوع ابتدا عصبی شده و حتی ساق‌بندش را پس از تعویض جلوی پای کی‌روش کوبید

در دقیقه 40 و در خطرناک‌ترین صحنه این دیدار در نیمه اول، جواد نکونام می‌توانست روی ارسال منتظری تیم ملی را صاحب گل کند که ضربه سر نکونام با اختلاف کمی راهی اوت شد.

امیر حسین صادقی در دقیقه 42 از داور کارت زرد گرفت.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

جواد نکونام در دقیقه 65 کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 76 و روی یک ارسال کرنر تیم ملی ایران توسط جهانبخش می‌توانست به گل برسد که با بی‌دقتی مهاجم تیم ملی این فرصت نیز از بین رفت.

در دقیقه 78 نیزو روی یک رفت و برگشت شوت خطرناک و محکم حاج صفی با اختلاف کمی به اوت رفت.

این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

گفتنی است، تماشاگران ایرانی در این دیدار هم حضور پر رنگی در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران داشتند. تیم ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود مقابل بلاروس هم به تساوی بدون گل دست یافته بود. آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اتریش، جمعه 9 خرداد برابر آنگولا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار