توجه به ذائقه مخاطبان ، ارتقاء فرهنگ عمومي و جهت دهي آن در جامعه از جمله اولويت هاي مهم صدا و سيماي مركز آذربايجان غربي است .

 به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، شكرنيا مدير كل صدا و سيماي مركز آذربايجان غربي در نشست با خبرنگاران با اعلام اين مطلب تصريح كرد تامين نظر و توجه به ذائقه هاي مخاطبان بر اساس سياست هاي افق رسانه و چهار محور دين ، اخلاق ، اميد و آگاهي سرلوحه برنامه سازي در صدا و سيما است كه اين مهم بايد در تمام برنامه ها نمود داشته باشد.

وي به موفقيت هاي صدا و سيماي استان در ارتقاء رضايت مندي و كسب اعتماد مخاطبان نيز اشاره كرد و گفت : بر اساس آخرين نظرسنجي هاي صورت گرفته در مركز تحقيقات صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در زمستان 92سيماي اين مركز از نظر ميزان درصد بيننده جزء 3 مركز اول بين مراكز كشور است  و از نظر ميزان رضايت بينندگان نيز جزء 5 مركز در بين مراكز است.

مدير كل صدا و سيماي مركز آذربايجان غربي به تنوع ذائقه ها در استان اشاره كرد و با تاكيد بر توجه به اقناع  مخاطبان گفت : در زمينه طنز و نگارش فيلم نامه همواره با مشكل كمبود متن  مواجه ايم و براي رفع آن آماده همكاري با نويسندگان و طنز پردازان استاني هستيم .

شكرنيا در اين نشست همچنين نقش رسانه ها را در رفع مشكلات جامعه يادآور شد و با اعلام اينكه اصحاب رسانه با تشخيص به موقع و انعكاس مطلوب مشكلات مردمي مي توانند نقش مهمي در جامعه ايفا كنند اظهار داشت : بايد در كنار پيگيري مشكلات ، در شرايط كنوني با اميد آفريني نيز زمينه خدمت رساني مسئولان به مردم را با رويكرد مديريت جهادي در استان فراهم كنيم .

مدير كل صدا و سيماي مركز آذربايجان غربي با اشاره به شبهه افكني رسانه هاي بيگانه در زمينه باورها و اعتقادات ديني مردم و تلاش آنها در تبليغ فرقه هاي انحرافي در راستاي كم رنگ كردن نقش دين در جامعه بر فعاليت بين رسانه اي اصحاب رسانه براي پاسخگوئي به اين شبهات و خنثي كردن توطئه هاي فرهنگي دشمنان تاكيد كرد .

شكرنيا  در مورد نحوه استفاده  از نيروهاي  مستعد و هنرمند استان  و خودداري از  استفاده  از مجريان  و گويندگاني  كه چهره هاي تكراري هستند گفت: در نيمه دوم سال گذشته  با فراخواني از طريق راديو و تلويزيون  تعداد بيش از 2 هزار نفر علاقمند در حوزه اجرا ،گزارشگري و گويندگي ثبت نام كردند كه با انجام  آزمون ها  و تست هاي لازم بيش از 30 نفر آنها براي استفاده  در توليد  برنامه ها مشخص شده اند و تا كنون  نيز 6 الي 9 نفر آنها  فعلا مشغولند.


انتهای پیام/

برچسب ها: صدا ، سیما ، فرهنگ ، هنرمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار