یک نماینده مجلس معتقد است، اگر قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی برخورد قاطعی نداشته باشد، سبب بی اعتمادی مردم به دستگاه قضا ودولت می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


سید سعید حیدری طیب گفت : قوه قضاییه باید با مفسدان اقتصادی که اقدام به کلاهبرداری و رانت خواری می کنند با قدرت و قاطعیت برخورد کند، در غیر اینصورت نظر مردم نسبت به دولت و دستگاه قضا تغییر خواهد کرد.


وی همچنین خواستار ارائه گزارش شفاف به مردم از نحوه برخورد با مفاسد اقتصادی شد تا مردم بدانند اینگونه پرونده ها در دست پیگیری هستند و با افراد متخلف برخورد می شود.


نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکهبرخیمفسدان اقتصادی دانه درشت پشتوانه محکمی دارند، بیان داشا: این امر باعث می شود پرونده این افراد کمتر به دستگاه قضا وارد شود، ولی این به معنای دور زدن قانون نیست.


حیدری طیب با اشاره به تاثیر فسادهای مالی بر اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: بسیاری ازتخلفات اقتصادی حتی در افزایش تورم هم نقش دارند.


وی افزود: برخی از این افراد پولی را که باید در جای مناسب صرف می کردند به بازار تزریق می کنند و مشکلات اقتصادی فراوانی را برای مردم و کشور ایجاد می نمایند.


این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در خصوص افرادی که وام های بانکی کلان گرفته و معوقات زیاد دارند نیز خاطرنشان کرد: شرایط این افراد با سایر مفسدان اقتصادی فرق دارند و نباید در خصوص این افراد قضیه را کیفری کرد./ش/ن


برچسب ها: کرمانشاه ، شفافی ، مفاسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.