شهردار منطقه 8 از برپایی فرهنگسرای خورشید ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جوان سعید طلوعی، شهرداری منطقه 8 با اشاره به اینکه مدیریت شهری با همه امکانات برای بهتر برگزار شدن مراسم جهت خدمتگزاری به زائران حرم مطهر حضرت امام(ره ) تلاش دارد، گفت: این فرهنگسرا شامل نمایشگاه کتاب، عکس یادگاری، نقاشی، مشاوره دینی و حجاب و عفاف، پخش فیلم و توزیع محصولات فرهنگی و مسابقات فرهنگی است و در این ایستگاه مسابقات مختلف فرهنگی، نقاشی و خاطره نویسی برای کودکان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به  لکه گیری آسفالت، احداث جداول، استقرار دو دستگاه کانکس، ایجاد ایستگاههای صلواتی و همچنین محلهای اسکان کارگری افزود: شستشوی دیواره‌ها و نظافت عمومی، از دیگر برنامه‌های اجرایی در پهنه شرقی است.

وی با اشاره به ارائه خدمات پزشکی به زائران حرم مطهر اظهار داشت: ارائه خدمات اولیه پزشکی نظیر تست فشار خون، قند خون، مشاوره پزشکی به صورت رایگان از دیگر اقدامات اجرایی، در حرم مطهر است.

وی گفت: حوزه معاونت امور شهری و فضای سبز تازمان برگزاری این مراسم اقداماتی نظیر جمع‌آوری خاک ونخاله، رفت وروب، شستشو، رنگ‌آمیزی انواع المانهای شهری، نصب و تخلیه مخازن زباله، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی با بکارگیری ادوات و ماشین آلات سبک و سنگین و نیروهای کارگری انجام می‌دهد.

طلوعی در پایان  با اشاره به برگزاری تور دوچرخه سواری در حرم امام خمینی رضوان الله‌تعالی خاطر نشان کرد: حضور ورزشکاران در حرم مطهر به همراه مراسم ویژه  از دیگر برنامه‌های اجرایی در مراسم گرامی داشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرهنگسرا ، خورشید ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار