سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان 4طبقه تجاری-پزشکی و نجات 20نفر خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت 14و20دقیقه عصر امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان 4طبقه واقع در خیابان آزادی نبش خیابان بهبودی مطلع شدند و بلافاصله 4ایستگاه آتش‌نشانی به همراه 3دستگاه بالابر و خودروهای تنفسی عازم محل آتش‌سوزی شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه ساختمان پزشکان 4طبقه ای بود و طبقات همکف چند باب مغازه تجاری بود که آتش‌سوزی در طبقه منهی1 انبار لوازم لوکس یکی از مغازه‌ها بود رخ داده و حرارت حاصل از این آتش‌سوزی 4دستگاه خودروی پارک شده در پارکینگ خسارت وارد کرده بود.

ملکی افزود: این انبار کاملا شعله‌ور و دود فراوانی طبقات بالایی را فرا گرفته بود و 20تن از ساکنان در وضعیت بسیار ناایمنی در طبقات گرفتار بودند که آتش‌نشانان به کمک نردبان هیدرولیکی و نردبان دستی افراد را از محل آتش‌سوزی خارج کردند.

وی اذعان کرد: 3نفر از ساکنان که خانم بودند دچار دودگرفتگی شدند که بلافاصله تحویل عوامل اورژانس شدند و گروه دیگر آتش‌نشانان پس از اطفای حریق و تخلیه دود محل را ایمن‌سازی وتحویل مالک دادند.

به گفته مقام مسئول آتش‌نشانی علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی می‌باشد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: آتش سوزی ، در ، انبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار