مدير شبكه قرآن و معارف سيما با بيان اينكه فعالان قرآني تركيه از برنامه‌هاي شبكه قرآن سيما استقبال مي كنند ، گفت: سي‌ويكمين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن در شبكه‌هاي داخلي و خارجي به صورت گسترده پوشش داده مي‌شود .

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، حسن گروسي مدير شبكه قرآن و معارف سيما و مسئول كميته اطلاع رساني و تبليغات ستادعالي هماهنگي مسابقات كشور در جلسه‌اي كه در آستانه برگزاري سي و يكمين دوره از مسابقات بين المللي قرآن كريم با حضور دستگاه هاي مرتبط برگزار شد اظهار داشت: در حوزه رسانه ملي برنامه‌ريزي‌هاي بسيار خوبي براي مسابقه بين المللي قرآن در نظر گرفته شده است .

وي ادامه داد: مراسم افتتاحيه و اختتاميه اين مراسم علاوه بر شبكه قرآن و معارف سيما و راديو قرآن به طور زنده از يكي ديگر از شبكه‌هاي رسانه ملي پخش خواهد شد و روند مسابقات نيز از سوي شبكه قرآن و معارف سيما و شبكه راديويي قرآن به صورت زنده و مسمتر روزانه پيگيري خواهد شد.

رئيس شوراي معارف سيما تصريح كرد: بنا داريم تا اقدامات جديدي نيز در حوزه اطلاع رساني مسابقات انجام دهيم كه مهم‌ترين آن‌ها اين است كه از اتحاديه راديو و تلويزيون جهان اسلام نيز خواسته‌ايم تا در پوشش برنامه‌ها با ما همكاري داشته باشند .

 گروسي در پايان با بيان اين مطلب كه هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات بين المللي قرآن قدمي در راه تحقق منويات رهبري خواهد بود گفت: بالا بردن كيفي اقدامات در حوزه رسانه و تبليغات علاوه بر اضافه نمودن تعداد و كميت كارها از جمله برنامه‌هايي است كه در دستور كار كميته اطلاع‌رساني و تبليغات مسابقات قرار گرفته است.

در اين جلسه نمايندگان سازمان دارالقرآن كريم، اداره كل رسانه هاي خارجي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، خبرگزاري ايكنا، راديو قرآن و اتحاديه راديو و تلويزيونهاي كشورهاي اسلامي حضور داشتند .


انتهای پیام/

برچسب ها: قرآن ، شبکه ، معارف ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار