پرونده‌های پلیس نشان می‌دهد که قاتل معمولاً در صفحه «چت‌روم» یا فیس‌بوک اعتماد قربانی را جلب می‌کند و سپس او را به قربانگاه می‌کشاند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،پرونده‌های پلیس نشان می‌دهد که قاتل معمولاً در صفحه «چت‌روم» یا فیس‌بوک اعتماد قربانی را جلب می‌کند و سپس او را به قربانگاه می‌کشاند. مشهورترین قاتلان عبارتند از:

 

1.‌ «فیلیپ مارکوف»، قاتل آگهی‌های تبلیغاتی، او دانشجوی پزشکی در بوستون بود که قربانیان خود را از طریق آگهی‌های تبلیغاتی به دام می‌انداخت. پس از دستگیری در اوت 2010 میلادی خودکشی کرد.

 

2.‌ ‌ «مایکل جان اندرسون»، قاتل «کاترین اولسون» بود که در حین برگشت به‌خانه برای خدمت پرستاری یک بچه در سال 2007 و یافتن کار قربانی شد.

 

3.‌ «هیروشی مائو» به نام قاتل خودکشی شهرت داشت. وی توانسته بود پس از وبگردی، سه قربانی خود را ظرف چهار ماه در ژاپن به قتل برساند.

 

4.‌ «آرمین موتیس» قاتل که اصالتی آلمانی داشت. وی قربانی خود را در اینترنت گردی یافته و پس از کسب اجازه از مقتول او را به قتل رسانده و جنایت وحشیانه‌اش را انجام داده بود. جنایتکار مخوف به دلیل داشتن رضایت مقتول تنها به هشت سال زندان محکوم شد.

 

5.‌ ‌«جان کاتیس» یکی دیگر از قاتلان آگهی‌های تبلیغاتی بود که قربانی خود را در سال 2009 میلادی پس از قرار اینترنتی و ملاقات رودر‌رو با 50 ضربه چاقو به قتل رسانده بود.

 

6.‌  «رابرت فدریک گلس» که قربانی خود را از طریق اینترنت پس از حمله وحشیانه‌ای به قتل رسانده بود، دستگیر و دادگاهی شد اما بر اثر سکته قلبی درگذشت.

 

7.‌  «لیزا مونتگمری» وی محکوم شد که در سال 2004 پس از ملاقات اینترنتی با قربانی باردار خود «بابی جو» او را کشت و کودکش را ربود. نوزاد ربوده شده زنده ماند و «مونتگمری» در زندان فدرال تگزاس دوران محکومــیت خود را تا زمــــــــــــان اعدام می‌گذراند.

 

8.‌  «کریستین گروتر» نخستین قاتل اینترنتی و آنلاین آلمانی که با بیش از 100 زن با هویت جعلی ارتباط برقرار کرد و تنها دو نفر از آنها را کشت و چون دو قربانی‌ داشت لقب قاتل زنجیره‌ای نگرفت. هر دو قربانی، خود راضی به مرگ بودند و با وی همکاری داشتند.

 

منبع:ایران

برچسب ها: قاتلان ، دنیای ، مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.