مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت : بطور قطع هدفم از آمدن به باشگاه تبریک به افشارزاده بوده و در این راستا به جهت اطلاع لیست کامل بدهی های باشگاه و طلب کادر فنی و بازیکنان و عوامل را در اختیار وی قرار داده ام.

علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل سابق استقلال در خصوص حضورش در جلسه امروز باشگاه به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امروز به باشگاه استقلال آمدم که به افشارزاده مدیر عاملی وی را تبریک بگویم و بطور مسلم ما حامی باشگاه استقلال خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: من در جلسه امروز لیست کلی بدهی های استقلال را تقدیم افشارزاده کردم. این بدهی ها شامل طلب بازیکنان کادر فنی و سایر عوامل باشگاه استقلال بوده است.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: در نشست امروز ریز مشکلات و حواشی استقلال را در اختیار قرار دادم، بطور مسلم این جلسات و نشست ها ادامه خواهد داشت و اگر مسوولان بخواهند من به آنها در جهت حل مشکلات استقلال کمک می کنم.

مدیر عامل باشگاه استقلال با اشاره به ترکیب لیست هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: من بسیار خوشبین هستم، ترکیب هیات مدیره بسیار خوب بوده است. این افراد، اشخاص با تجربه‌ای در ورزش هستند و سالیان سال در ورزش کشور حضور داشته اند و امیدوارم که در کار خود موفق باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که استقلال را به جایگاه واقعی خود برسانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار