31 عضو گروه طالبان در استان پکتیکا در جنوب افغانستان کشته، 14 تن دیگر از آنان زخمی و شش نفر از اعضای این گروه نیز بازداشت شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، دفتر مطبوعاتی استانداری پکتیکای افغانستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این اعضای گروه طالبان در عملیات نیروهای ارتش در شهرستان های شکین، برمل، سروضی، خیرکوت و خوشامند استان پکتیا کشته ، زخمی و یا بازداشت شدند.

عبدالواسع میلاد، فرمانده نیروهای ارتش در استان پکتیکای افغانستان نیز ضمن تایید وارد شدن این تلفات به نیروهای طالبان، گفت: دو سرباز ارتش نیز در این درگیری ها کشته شده اند.

بر اساس این گزارش، در این عملیات ها 7 دستگاه موتورسیکلیت نیز بدست نیروهای افغان افتاد و 10 عدد بمب کنار جاده ای نیز کشف خنثی شد.

وزارت کشور افغانستان نیز روز گذشته از کشته شدن 38 عضو گروه طالبان در عملیات های مشترک نیروهای افغان در مناطق مختلف این کشور خبر داد.

وزارت کشور و وزارت دفاع افغانستان از هفته گذشته پس از بیانیه گروه طالبان مبنی بر آغاز عملیات بهاره این گروه موسوم به خیبر، عملیات های خود را برای سرکوب نیروهای طالبان در سراسر این کشور افزایش داده اند.
/انتهای پیام

منبع: ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.