مشاور معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بزرگترین تشکل هر دانشگاه، شورای فرهنگی آن دانشگاه است.

حجت الاسلام مرتضی اشراقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان کرد: دانشجو محور بودن در مباحث فرهنگی یاری رسان ما در رسیدن به اهداف فرهنگی است.

وی روند فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن را به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی شرق استان تهران مثبت ارزیابی کرد و افزود: اساس هر کشوری کار فرهنگی است و اگر در جامعه ای دین و اخلاق نباشد، جامعه رو به افول می گذارد.

مشاور معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه در بخش دین و اخلاق فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه کار و خط مشی در حوزه فرهنگی است، افزود: در این محور، سلایق مختلفی وجود دارد که هدف معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیز اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در این راستاست.

حجت الاسلام اشراقی با اشاره به تغییر در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با این تغییر، شاهد تحولات بزرگی در این حوزه بوده ایم؛ از جمله این تحولات می توان به تدوین برنامه مدون فرهنگی، تعیین هشت محور اصلی در فعالیت های فرهنگی، ارتقای سطح کیفی جایگاه فرهنگی واحدها و دانشجو محور بودن اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در مباحث فرهنگی باید دانشجو محور باشیم تا به اهداف فرهنگی بهتری دست پیدا کنیم؛ البته توجه به بخشنامه ها و قوانین دانشگاه در این امر بسیار ضروری است./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.