سفارتخانه‌های آمریکا و فرانسه در یمن همچنان تعطیل است و مقامات یمنی اعلام کردند چندین حمله شبکه القاعده به تعدادی از نمایندگی‌های خارجی را در یمن خنثی کرده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، سفارتخانه‌های آمریکا و فرانسه در یمن همچنان تعطیل است. مقامات یمنی اعلام کرده بودند چندین حمله شبکه القاعده به تعدادی از نمایندگی‌های خارجی را در یمن خنثی کرده‌اند.

سفارت انگلیس نیز یکشنبه در بیانیه‌ای از اتباعش خواست به یمن سفر نکنند و از انگلیسی‌های که در یمن حضور دارند خواست این کشور را ترک کنند. خدمات کنسولگری در سفارت آمریکا در یمن از هفتم ماه مه متوقف شده است و تا بیست و دوم تعطیلی آنها ادامه خواهد داشت.

خدمات کنسولگری فرانسه نیز از بیست و یکم ماه مه متوقف شده است. نیروهای پلیس همه راههای منتهی به سفارتخانه های آمریکا ، انگلیس و فرانسه را و سفارتخانه های دیگر کشورهای مهم اروپایی را در صنعا زیر نظر گرفته اند.

عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور یمن جنگ تمام عیاری را علیه شبکه القاعده اعلام و دستور داده است نیروهای مسلح از همه وسایل خود برای نابودی جهادی ها ( اعضای القاعده ) استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار