برپايي اين نمايشگاهها فرصت مناسبي براي معرفي ظرفيتها و توليدات صادراتي استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛معاون برنامه ريزي استانداري زنجان با اشاره به عملكرد صادرات استان در سال گذشته گفت :آمار مقايسه اي سال 92 نسب به سال 91 حاكي از كاهش 51 درصدي در مقدار و 30 درصدي ارزش صادرات استان در سال 92  است.

عصفوري با بيان اينكه بايد علل كاهش صادرات استان در سال 92 ريشه يابي و مشخص شود افزود:عملکرد نامناسب بانک ها در ارائه تسهیلات ارزی و توسعه صادراتی به واحدهای صادرکننده از جمله مشکلات و موانع تحقق صادرات پیش بینی شده برای سال 92 است.

وی برپايي نمايشگاههاي بين المللي را گامي مطلوب در رشد صادرات استان اعلام و تصریح کرد :برپايي اين نمايشگاهها فرصت مناسبي براي معرفي ظرفيتها و توليدات صادراتي استان خواهد بود.

معاون برنامه ريزي استانداري در ادامه ارزش صادرات پيش بيني شده براي سال 93 را يادآور شد و ادامه داد: تحقق صادرات 472 ميليون دلاري هدفگذاري شده براي امسال ، همت و تلاش همه دستگاههاي ذيربط را مي طلبد و در اين راستا بايد همه موانع پيش روي صادركنندگان استان مرتفع شود.

عصفوری خاطر نشان کرد :با تلاش مضاعف و رفع مشكلات صادر كنندگان مي توان به صادرات بيش از مقدار هدف گذاري شده نيز اميدوار بود./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.