رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان گفت : اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان درصدد کشف و معرفی آثار گردشگری شهرستان‌ها به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،سید محمد ابراهیم علوی در حاشیه بازدید از آثار گردشگری شهربابک افزود : با توجه به جاذبه‌های گردشگری شهربابک ازجمله دشت بزرگ ریواس، منطقه ریگ‌سفید، دریاچه نمک، غار آذرین ایوب، عمارت موسی‌خانی، دهکده دستکند و تاریخی میمند باید سرمایه‌گذارانی در این بخش گردشگری ورود پیدا ‌کنند.

وی تصریح کرد : جاذبه‌های گردشگری شهرستان در قالب 10 کمیسیون تخصصی در اتاق بازرگانی مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد از آن به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شوند.

علوی با اشاره به اینکه گردشگری نسبت به صنعت و کشاورزی، ارزان‌ترین اشتغالزایی را فراهم می‌کند، گفت : این امر در صورتی رخ می‌دهد که ‌حمایت‌های لازم مادی و معنوی ‌صورت گیرد و با کمترین میزان سرمایه‌گذاری بالاترین میزان اشتغال و درآمد ارزی‌ و ریالی‌ فراهم ‌شود.

وی منطقه ریگ‌سفید را یک منطقه بکر و بی‌نظیر در کشور دانست و خاطرنشان کرد: می‌توان در منطقه ریگ‌سفید با ایجاد پیست‌های موتورسواری، اتومبیل‌رانی، سوارکاری و ...، ورزشکاران و گردشگران داخلی و خارجی را جذب کرد.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان از برگزاری یک تور گردشگری در نیمه شعبان در منطقه ریگ‌سفید شهربابک خبر داد و یادآور شد : در زمینه تبلیغ و معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان باید بیشتر کار شود ./ب
برچسب ها: گردشگری ، سرمایه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.