نخست وزیر انگلیس در یک برنامه تلویزیونی درحال صحبت در مورد دختران ربوده شده در نیجریه بود که مجری برنامه صحبتهایش را قطع کرد و گفت: "اقای نخست وزیر خفه شوید، وقت برنامه تمام شده است".

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "دیوید کامیرون" نخست وزیر انگلیس مهمان یک برنامه در شبکه تلویزیونی "بی بی سی" بود که "اندرو مار" دبیرسابق بخش سیاسی مجری آن است. نخست وزیر درباره دختران ربوده شده در نیجیریه توسط بوکو حرام سخن می گفت که ناگهان اندرو مار سخنانش را قطع کرد و گفت: "خفه شوید؛ وقت برنامه تمام است".

 


روزنامه انگلیسی "ایندیپندنت" در این باره نوشت: اندرو مار مجری برنامه، سخن کامرون درباره ربوده شدن دختران نیجریه ای را قطع کرد و به جای آنکه جنجالی به خاطر این گفته اندرو مار در استودیو رخ دهد، کامیرون از مار (به خاطر طولانی شدن سخنش) پوزش طلبید. 
 
نوار ویدیویی این برنامه نشان می دهد که مار به نخست وزیر می گوید: "من من ....نخست وزیر خفه شوید...من واقعا متاسفم، وقت برنامه تمام شده است".
 
کامیرون در حالی که زیرلب غرولند می کرد، به مار گفت: "سخنم طولانی شد....من متاسفم".
 
این روزنامه انگلیسی تاکید کرد: نخست وزیر شاید متوجه این سخنان اندرو مار نشد؛ اما مهمان دیگر برنامه "کریستن امانپور" رئیس خبرنگاران شبکه تلویزیونی "سی ان ان" پس از اینکه اندرو مار به کامیرون گفت "خفه شو"، بهت زده به دوربین نگاه کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار