سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان کاشان از ثبت نام 9500 نفر در طرح ملی بیمه سلامت همگانی رایگان ایرانیان تاکنون در این حوزه سرپرستی خبر داد.

مسلم آشوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان با اشاره به آغاز این طرح ملی از اول اردیبهشت گفت: 8 هزار و 200 نفر از اين تعداد درشهرستان کاشان و يكهزار و 300 نفر در شهرستان آران و بيدگل هستند.

وی بررسي هاي لازم از طریق سازمان بيمه سلامت ايران و هرگونه پوشش بيمه اي تمامی افرادي که در این طرح ملي در سامانه بيمه سلامت جهت دريافت دفترچه ثبت نام کرده اند را یادآورشد و گفت: دفترچه بيمه همگاني رايگان ايرانيان برای این افراد از اول خردادماه صادر می شود.
به گفته وی، تمامي خانوادهايي که در سامانه بيمه سلامت تقاضاي دفترچه بيمه کرده اند تا زمان صدور دفترچه در صورت بستري در بيمارستانهاي دولتي مي توانند با مراجعه به اداره بيمه سلامت کاشان و يا آران و بيدگل معرفي نامه بيمارستاني دريافت و از خدمات بستري استفاده کنند.
مدير سرپرستي بيمه سلامت شمال استان اصفهان کاشان در پایان افزود:افراد فاقد پوشش بيمه اي که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه بيمه سلامت نشده اند مي توانند با مراجعه به دفاتر پيشخوان و يا با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی
http://www.bimesalamat.ir/salamat/Omid.html ثبت نام کنند تا پس از تاييد از طرف سازمان بيمه سلامت ايران و اطلاع رساني از طريق پيامک توسط دفاتر پيشخوان طرف قرداد دفاتر آنها صادر شود.  


انتهای پیام
برچسب ها: اصفهان ، ثبت ، نام ، 9500 ، کاشانی ، در ، طرح ، بیمه ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.