ستاد مدیریت بحران منطقه 15 خبر داد که گروه مدیریت بحران و اماکن در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با حضور کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه 15 تشکیل خواهد شد.

منوچهر رحیمی، دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح تشکیل گروه مدیریت بحران اماکن در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در دستور کار ستاد مدیریت بحران منطقه 15 قراردارد.

وی ادامه داد: این طرح روز یکشنبه اردیبهشت ماه سال 93 از ساعت 10 تا 11 در شهرستان ری در دست اجرا است.

رحیمی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه 15 با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با تشکیل گروه مدیریت اقدام به آموزش کارکنان مرکز بهداشت و درمان ری خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تشکیل گروه مدیریت بحران در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، مبانی بحران و اطفای حریق از اقدامات اجرایی این طرح است.

رحیمی خاطرنشان کرد: تشکیل گروه‌های مدیریت بحران در داخل شرکت بهداشت و درمان شهرستان ری، آماده سازی کارکنان این مرکز در هنگام مقابله با بحران و بلایای طبیعی، برگزاری مانورهای داخلی و دوره‌ای با همکاری شرکت بهداشت و درمان شهرستان وی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.