معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: با مؤسسه‌ها و مراکز فاقد مجوزی که به ارائه خدمات گردشگری در استان می‌پردازند، برخورد جدی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ، محمدحسین تجلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان با اشاره به نزدیک شدن ایام تعطیلات و آغاز سفرهای تابستانی اظهار داشت: برخی مؤسسه‌ها و مراکز در قالب و عناوین گردشگری به صورت غیرمجاز در ایام تعطیلات به خدمات‌دهی می‌پردازند که این اداره کل برخورد با آن را با جدیت دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت‌هایی که در اساسنامه آنها فعالیت گردشگری عنوان شده، باید مجوزهای لازم را از اداره کل میراث فرهنگی استان دریافت کنند، گفت: استناد به ماده سه آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفا‌تر خدمات مسافرتی و جهانگردی و ماده 18 آیین‌نامه ایجاد اصلاح تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تأسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آنها مصوب هیئت وزیران با آنها برخورد می‌شود.

تجلی عنوان کرد: کسانی که قصد ارائه خدمات و انتفاع برای پذیرایی، اقامت و خدمات مسافرتی به مسافران را دارند باید طبق ضوابط و مقررات این اداره کل عمل کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خاطرنشان کرد: مسافرانی که به استان کرمان سفر می‌کنند برای اینکه از بالا‌ترین سطح کیفی و کمی خدمات بهره‌مند شوند به مراکزی که دارای مجوز هستند، مراجعه کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، گردشگری ، مجوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.