در این دوره آثار کیفی قابل مشاهده ای به دست ما رسیده است و سه اثر در بخش بین الملل حائز رتبه شده که سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو افتخار بررسی آنها را خواهد داشت.

 به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ در ادامه این مراسم، بهروز رضوی نژاد دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو ضمن خیرمقدم به همه میهمانان و حاضران در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما گفت: برگزاری ۴ اجلاس گذشته در جشنواره بین المللی رادیو تجربه گرانبهایی است که امروز باعث شده سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو را جشن بگیریم و ارتباطی دوستانه با برنامه سازان و متفکران رادیو را داشته باشیم.
 
وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره بین المللی رادیو دستیابی به ایده های خلاق، نمایش توان برنامه سازی و فکری برنامه سازان ایران، گردهم آمدن تعدادی برنامه سازان که حاصلش برنامه سازی مفیدی است  و خوشبختانه جشنواره توانسته اثرات ثمربخشی را برجای بگذارد.
 
رضوی نژاد تصریح کرد: اینک سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو آغاز شد و تاکنون ۱۱۷ اثر توانسته به مراحل بالاتر برسد که در کنار آن فعال سازی سایت جشنواره نیازسنجی ، تشکیل ستاد خبری ، کارگاه آموزشی، تبلیغات رسانه ای شنیداری و دیداری ، دریافت و طبقه بندی آثار و انتخاب آنها را توانسته ایم داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: هم اکنون نمایشگاهی از دستاوردهای صدای رسانه ملی در سالن خورشید مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما نیز برپا شده است.
 
رضوی نژاد اظهار داشت: در این دوره آثار کیفی قابل مشاهده ای به دست ما رسیده است و سه اثر در بخش بین الملل حائز رتبه شده که سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو افتخار بررسی آنها را خواهد داشت.
 
 رضوی نژاد با اشاره به مشاغلی چون صدابرداری، گزارشگری و گویندگی گفت: به همین منظور کارگاه های آموزشی پیش از شروع جشنواره آغاز شده است و نشست هایی در خصوص بازاندیشی رادیو را برگزار کرده است که ماحصل آن دو جلد کتاب بوده که به دست صاحبان فکر و اندیشه در حوزه رسانه خواهد رسید.
 
دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو در پایان از داوران بخش بین الملل و کمیته داخل و نیز از همکاران خود در بخش افتتاحیه، تدارکات و پشتیبانی نیز تشکر کرد.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: رادیو ، جشنواره ، ایده ، کارگاه ، خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار