جلسات پی‌درپی شهردار یا مسئولان مترو در نیمه شمالی خط3

ریل‌گذاری نیمه شمالی خط3 آغاز شد

مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بازدیدهای متوالی شهردار و معاونین شهرداری از نیمه شمالی خط3مترو ادامه دادر و کارهای ساخت پیگیری می‌شود.

هابیل درویش، مدیرعامل شرکت متروی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: بعد از بهره‌برداری از نیمه جنوبی خط3 بازدیدهای متوالی هفتگی شهردار تهران و یا معاونین از نیمه شمالی خط3 که جزء اولویت‌های اصلی مترو شهرداری در سال 93 است صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در تقویم کاری شهرداری تهران چهارشنبه‌ها هر هفته به صورت ثابت پیگیری پروژه‌های اولویت‌دار مترو که 17 کیلومتر از نیمه جنوبی خط3 و ساخت خط7 است صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در بازدید اخیر که بیش از 7کیلومت از تونل خط3 از مبدأ چهارراه قصر توسط مسئولان مترو و شهرداری صورت گرفت و در جلسه پایانی نیز در خصوص مشکلات پیش رو گفتگو شد.

وی گفت: شهردار تهران در خصوص بحث‌های استملاکی و مشکلات مربوط به معارضین که برای ورودی‌های و خروجی‌های ایستگاه‌ها وجود داشت دستور فوری دادند که شهرداران پیرامون این خط که مناطق 1و4و7 می‌باشند مشکلات را مرتفع کنند.

مدیر عامل شرکت مترو تهران با بیان اینکه با پیگیری‌ها و همکاری‌های گروهی مار به خوبی درحال انجام است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساخت تونل به خوبی در حال انجام است و در بخش‌هایی نیز در ریل‌گذاری برای بخش شمالی خط3 آغاز شده است.

درویش گفت: تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا طبق دستور شهردار تهران خط3 راتا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار