مدیرعامل شرکت سوها هلال گفت: جمعیت هلال احمر در سطح ملی بزرگترین تأمین‌کننده داروهای کمیاب در کشور است و سعی بر این است تا نیازمندی افراد بیمار به شکل خاص تأمین شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حسین صانعی‌فر در مراسم افتتاح نمایندگی شرکت سوها هلال در اردبیل اظهار داشت: ما با تأمین منابع اعتباری مناسب نسبت به تأمین داروهای کمیاب حتی خارج از کشور اقدام می‌کنیم و با توجه به تشدید تحریم‌ها در سال‌های اخیر مشکلات جدی در این زمینه وجود داشته که سعی کردیم همه آنها را برطرف کنیم.

وی گفت:‌ رویکرد جدید ما تأمین داروهای مورد نیاز بیماران خاص و همچنین تأمین داروها به شکل تخصصی است تا این داروها در اختیار بیماران واقعی قرار گرفته و مشکلات و نارسایی‌ها یکی پس از دیگری برطرف شود.

مدیرعامل شرکت سوها هلال با بیان اینکه سبد دارویی هلال احمر کامل‌تر می‌شود، خاطر نشان کرد: سعی و تلاش بر این است تا در سطح ملی بتوانیم داروهای مورد نیاز را تأمین کنیم تا بیماران به سرعت بتوانند با این فعالیت‌ها رضایتمندیشان فراهم شود.

وی استان اردبیل را یکی از استان‌های پیشرو در این زمینه بیان کرد و یادآور شد: ما اولین استان شمالغربی را که موفق شدیم نمایندگی سوها را در آن راه‌اندازی کنیم، استان اردبیل بوده که امیدواریم رضایتمندی بیشتر هموطنان در تأمین داروهای فوریتی و اورژانسی فراهم بیاید.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، هلال ، احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.