راديو خراسان شمالي در سال 93 با برنامه " پاسخ " در پي يافتن جوابي مناسب براي مشكلات گوناگون شهروندان و مخاطبان است .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ؛ برنامه چالشي و سوال محور " پاسخ " در سال جديد از ابتداي هفته تا روز پنج شنبه هر روز از ساعت 9:00 الي 9:30  به مدت سي دقيقه از شبكه راديويي اترك به روي آنتن مي رود .

برنامه راديويي " پاسخ " به تهيه كنندگي مريم سلماني طبري با رويكردي اجتماعي و به منظور تبادل نظر با مسئولان شهرستاني و استاني براي دريافت پاسخي مناسب به مشكلات شهروندان شهرهاي مختلف استان مي پردازد .
برنامه " پاسخ " با آيتم هايي نظير گفتگو با كارشناسان و مسئولان ، ارتباط مردمي ، خواندن پيامكهاي حاوي مشكلات و نظرات مخاطبان ، قرائت توصيه هاي حضرت اميرالمومنين علي بن ابيطالب به مسئولان و واليان ، ارتباط با مسئولان و مديران ارشد استاني و شهرستاني به صورت تلفني و حضوري از راديو اترك پخش مي شود .

تهيه كنندگي اين برنامه بر عهده مريم سلماني طبري ، نويسندگي آن بر عهده جواد اسكندري و علي اكبر رضواني و گويندگي اين برنامه راديويي نيز بر عهده آقايان علي اكبر رضواني و جواد اسكندري و زهرا محمدي است و از ديگر عوامل اين برنامه راديويي مي توان به علي يزداني به عنوان گزارشگر و خانم صديقه پيرايش به عنوان مسئول ارتباطات برنامه " پاسخ " از شبكه راديويي اترك اشاره كرد .


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، کارشناس ، ارتباط ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار