عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی:

تحقیقات را براساس منافع ملی جهت دهی کنیم

جهت دهی تحقیقات بر اساس منافع ملی و به منظور حذف هزینه‌های بیهوده و تحقیقات تکراری از اولویت‌های مطرح شده در بیست و پنجمین کنگرهٔ فیزیوتراپی است.

دکتر محمد علی محسنی بندپی عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و در اولین روز از بیست و پنجمین کنگرهٔ بین المللی فیزیوتراپی ایران گفت: این کنگره با هدف ارائهٔ دست آورد‌های نوین در عرصهٔ علم فیزیوتراپی از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است و تاکنون بیش از هزار نفر از فیزیوتراپیست‌های مجرب آخرین دست آورد‌های تحقیقاتی خود را به اشتراک گذشته‌اند. 

معاون امور بین الملل دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ادامه افزود: با توجه به پتانسیل‌های بالای فیزیوتراپی در کشورمان وقت آن رسیده که تحقیقات را بر اساس منافع ملی جهت دهی نموده و هزینه‌های بیهوده و تحقیقات تکراری و غیر کاربردی را حذف نماییم. 

پژوهش نباید بر اساس سلیقهٔ افراد جهت دهی شود
پژوهش و منافع آن امری ملی است و نباید بر اساس سلیقهٔ افراد جهت دهی شود. 

عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در بیست و پنجمین کنگرهٔ بین المللی فیزیوتراپی ایران خاطرنشان کرد: خدمات فیزیوتراپی باید بر اساس اولویت‌ها در وزارت بهداشت محقق شود تا سیاست گذاران این عرصه که از متخصصان نیز هستند بر اساس ایجاد خط و مشی مناسب بتوانند خدمات هرچه بیشتر و بهتری را به مردم کشورمان ارائه دهند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار