راديو معارف ويژه برنامه «آسمان تقوا» را به مناسبت شب ميلاد حضرت جواد الائمه عليه السلام پخش مي‌كند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو معارف، همزمان با شب ميلاد خجسته جواد الائمه حضرت امام محمد تقي عليه السلام، ويژه برنامه زنده «آسمان تقوا» از راديو معارف پخش مي‌شود.

در اين برنامه كه در فضايي شاد و معنوي تقديم شنوندگان خواهد شد، حجت الاسلام و المسلمين محمد رضا فواديان پژوهشگر و كارشناس حوزه مهدويت به نقش امام جواد عليه السلام در تثبيت جايگاه امامت، رفع شبهاتي درباره امامت ايشان و نقش آن حضرت در تبيين مساله غيبت و امامت امام عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف و آماده سازي مسلمين از جمله بررسي روايات و اقدامات زمينه‌ساز ايشان از قبيل؛ تقويت و تحكيم سازمان وكلا، گروه صالحان و ... خواهد پرداخت.

ويژه برنامه زنده «آسمان تقوا» كاري از گروه معارف و علوم اهل بيت عليهم السلام به سردبير تهيه كنندگي اكبر طالبي نيا و گويندگي محمد جواد محمدي جمعه 19 ارديبهشت 92 از ساعت 21:30 تقديم شنوندگان فرهيخته راديو معارف و محبان خاندان عصمت و طهارت خواهد شد. علاقمندان به دريافت اين برنامه مي‌توانند پس از پخش آن به صفحه اختصاصي برنامه «آسمان تقوا» در سايت راديو معارف مراجعه نمايند.


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، معارف ، غیبت ، آسمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار