نماینده مردم خواف و رشتخوار با بیان این که سوال نمایندگان از وزرا حق آن‌هاست گفت: سوال از وزرا نباید با جهت‌گیری‌های سیاسی باشد بلکه بیشتر باید در جهت کمک‌دهی به دولت و حل مشکلات جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمود نگهبان سلامی نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه 18 اردیبهشت گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری وظیفه ما مسئولین در جهت ائتلای فرهنگ اسلامی ایرانی و حل مشکلات معیشتی مردم با روحیه جهادی و تلاشی خسته ناپذیر ضروری است.
 
وی در ادامه افزود: در ارتباط با پرونده هسته‌ای از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر تیم مذاکره کننده تشکر و قدردانی می‌کنم و حمایت از این عزیزان را در جهت حصول نتیجه نهایی با حفظ منافع ملی و عزت و سربلندی مردم قهرمان ایران اسلامی مطلوب می‌دانم.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: آن چه امروز باید با مدیریت جهادی و عزم ملی صورت گیرد رفع مشکلات، بیکاری، گرانی، کنترل تورم و حفظ امنیت موجود است.
 
نماینده مردم خوار و رشتخوار در ادامه به طرح سوال نمایندگان از وزرا اشاره کرد و اظهار داشت: طرح سوال از وزرا حق مسلم نمایندگان است اما جهت‌دهی آن‌ها بایستی بیشتر در راستای کمک‌دهی به دولت و حل مشکلات جامعه باشد نه با جهت‌گیری‌های سیاسی و گرفتن وقت مجلس و باز ماندن از مسائل اساسی کشور.
 
وی در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولین خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار