مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:‌ تکیه بر مدیریت جهادی کلیدی‌ترین عامل و عنصر رسیدن به شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری بر تحقق آن تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت‌الاسلام مهدی ستوده دیروز در همایش مبانی اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار داشت: در تحقق این اصل رکین همان‌گونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند باید چندین شاخصه به ویژه توجه به منابع داخلی، استفاده حداکثری از نیروی انسانی و حرکت تحول‌آفرین با مبنای علمی و تحقیقاتی مورد توجه قرار گیرد چرا که ما با داشتن سرمایه عظیم نیروی انسانی خلاق و توانمند می‌توانیم در این عرصه شایسته و بسیار تحول‌آفرین عمل کنیم.

وی مدیریت را فرآیند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه‌ریزی سازماندهی بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل دانست و تصریح کرد: مدیریت فعالیتی کلیدی برای دستیابی به اهداف سازمانی براساس نظام ارزشی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان کرد: نامگذاری سال نشان می‌دهد که در زمینه اقتصاد و فرهنگ مشکلات و موانع حادی وجود دارد که باید با یک مدیریت مبارز و جهادی این موانع و مشکلات را از سر راه برداشت.

ستوده در ادامه افزود: می‌توان این نامگذاری را در راستای اجرای سیاست‌های کلی نظام در مورد اقتصاد مقاومتی تبیین کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مبحث مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده بهتر است این امر از منظر ایشان مورد بررسی قرار گیرد که در این خصوص می‌توان گفت مدیریت جهادی علم و هنر رهبری و کنترل فعالیت‌های دسته جمعی مبتنی بر مبارزه نه صرفاً در عرصه نظامی بلکه در تمامی عرصه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... جهت نیل به اهداف راهبردی و کلان یک سیستم و رفع موانعی که در رسیدن به آن وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، تحقق ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.