یک فعال عرصه تعاون گفت: کیفیت کالاهای تعاونی در عرصه تولید بالا رفته و همین امر باعث شده تا جزء مهم‌ترین برندهای دنیا در امر تولید باشیم.

 فضل‌الله نصیری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به چالش‌های پیش‌ روی بخش تعاون اظهار داشت: نقدینگی، تأمین مواد اولیه، قیمت حامل‌های انرژی و تسهیلات بانکی از جمله چالش‌های پیش روی توسعه بخش تعاون است.
 
وی گفت: در حال حاضر توسعه محصولات که دارای قدمت در بازار هستند از جمله محصولات ما به خوبی صورت گرفته اما میزان تولید ما به دلیل مشکلات و عدم حمایت‌ها رو به کاهش گذاشته است.
 
این فعال عرصه تعاون کیفیت را رمز ماندگاری محصولات تعاونی خود دانست و ادامه داد: کیفیت کالاهای تعاونی در عرصه تولید بالا رفته و همین امر باعث شده تا جزء مهم‌ترین برندهای دنیا در امر تولید باشیم.
 
وی تصریح کرد: اینکه ماحصل ادامه فعالیت در واحدهای تعاونی ایجاد اشتغال است و با توجه به درصد بازه تولید در تعاونی‌ها ادامه فعالیت اقتصادی توجیه مناسبی برای کارفرما دارد.
 
نصیری با بیان انتظارات خود از بخش تعاون اضافه کرد: انتظار ما از مسئولین بخش تعاون حمایت واقعی است تا با دورنمای مثبتی که از این بخش داریم بتوان به توسعه تعاون در کشور امیدوار بود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار