معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشد فرهنگ ارزش‌آفرینی کار را راه‌حل خروج اقتصاد کشور از شرایط رکودی دانست.

"سید حسن هفده تن"، معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش رونق کسب و کار در رشد اقتصادی کشور گفت:‌ رشد فرهنگ ارزش‌آفرینی کار در هر جامعه‌ای می‌تواند به توسعه‌ی کسب و کار و تشویق مردم به فعالیت‌های تولیدی و خدماتی منجر شود این امر در کشور ما نیز می‌تواند به عنوان راه‌حلی برای خروج از رکود اقتصادی حال حاضر باشد.

وی در ادامه به نقش نوآوری در رشد اقتصادی اشاره و تصریح کرد: بهره‌وری که از ناحیه‌ی نوآوری شکل می‌گیرد بیش از میزان بهره‌وری حاصل از نیروی کار و سرمایه است که اگر به این امر در کشور توجه‌ ویژه‌ای شود و به کارآفرینان و نوآوران عرصه‌ی تولید مجال ظهور و فعالیت داده‌شود قادر خواهیم بود بیش از 400 میلیارد دلار از این ناحیه به اقتصاد کشور کمک کنیم.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد:‌ بهره‌وری نیروی کار در حال حاضر به کمتر از یک چهارم میانگین نرخ بهره‌وری جهانی کاهش یافته‌است که این امر نیز نیازمند توسعه‌ فرهنگ کار در کشور دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.