بیمارستان‌های دولتی از شرایط خوبی برخوردار نیستند و اغلب بیماران در مراجعه به این بیمارستان‌ها دچار مشکلات بیشتری می‌شوند و بی نتیجه از روند درمان به بخش خصوصی می‌روند.

دکتر شهلا میرگلوبیات عضو کمیسیون بهداشت و درمان، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: متاسفانه نظارت‌ها بر بیمارستان‌های دولتی در سالهای اخیر به شدت کاهش یافته است و صدمات این عارضه بیشتر به بیماران وارد می‌شود.

وی گفت: هرکسی برای مراجعه به بیمارستان‌های دولتی رفته باشد، از وضعیت نابسامان و عدم هماهنگی و کیفیت پایین خدمات در این بیمارستان‌ها انتقاد می‌کند.

وی با بیان اینکه شرایط نابسامان در بیمارستان‌های دولتی موجب شده است که انگیزه کار پزشکان در این بیمارستان‌ها به شدت کاهش یابد، خاطرنشان کرد: لذا شرایط موجود بیمار را وادار می‌کند که تن به پرداخت هزینه‌های هنگفت در بیمارستان‌های خصوصی دهد.

وی تصریح کرد: بیماری که بیش از 70 درصد هزینه‌های درمانی را باید از جیب خود پرداخت کند، در این بیمارستان‌ها کمترین خدمات را دریافت می‌کند.

وی یادآور شد: متاسفانه رسیدگی به مدیریت این بیمارستان‌ها کافی نیست و باید مسئولین وزارت بهداشت در نحوه اداره و ارائه خدمات بیمارستان‌های دولتی بازنگری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار