دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: برای رسیدن به ائتلاف در سال 94 ضرورت دارد که اصولگرایان با یکدیگر جلساتی داشته باشند، در غیر این صورت این جریان متضرر خواهد شد.

"محمدنبی حبیبی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم اجماع و وحدت میان تشکل‌های اصولگرایی اظهار داشت: برای رسیدن به ائتلاف در سال 94 ضرورت دارد که اصولگرایان با یکدیگر جلساتی داشته باشند ما معتقدیم این اقدام از سوی مجموعه اصولگرایان کار مناسب و درستی است در غیر این صورت این جریان متضرر خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه ائتلاف کامل میان تشکل‌های وابسته به جریان اصولگرا مشکل اما شدنی است، اضافه کرد: موتلفه اسلامی برای چنین ائتلافی میان اصولگرایان تلاش خواهد کرد.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: خود اصولگرایان بایستی همت کنند تا کار اجماع تحقق پیدا کند، موتلفه در این زمینه با تشکل خاصی ارتباط نداشته است اما به تمام دبیران استانی سراسر کشور تاکید کرده‌ایم که موتلفه بایستی از ظرفیت خود برای ایجاد ائتلاف بهره ببرد.
 
حبیبی همچنین درباره برگزاری جلسات وحدت اصولگرایی با محوریت "آیات عظام مهدوی کنی، جنتی، یزدی" اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: از این جلسه مطلقا اطلاعی نداشته و معتقدم چنین جلسه‌ای وجود خارجی ندارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار