سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: درحال تدوین راهبردی هستیم که در انتخابات مجلس آینده به تجمیع اصولگرایان نظارت داشته باشد.

"سیدکمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون فعالیت‌های اخیر جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: تاکنون جدول زمانبندی جبهه در راستای دیدار با احزاب اصولگرا تکمیل نشده است، اما درحال حاضر چگونگی تقویت اعضا و احزاب عضو جبهه پیروان را بررسی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در بررسی توان اعضا قرار است فعالیت‌های کارشناسی صورت بگیرد، افزود: اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری راهبردی را که ناظر بر تجمیع نیروهای اصولگرا باشد، تدوین می‌کند؛ این راهبرد از لحاظ تئوری آغاز شده، اما گام عملی آن برداشته نشده است، که با برنامه وارد فازهای بعدی آن خواهیم شد.


سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به نشست وزیرکشور با 64 حزب سیاسی، اضافه کرد: عملکرد این گردهمایی در جلسه اخیر جبهه پیروان خط امام و رهبری مورد ارزیابی قرار گرفت، که در کل عملکردی مثبت بود.

سجادی خاطرنشان کرد: برخی از احزاب عضو جبهه پیروان و بسیاری از احزابی که فعال هستند، به این نشست دعوت نشده بودند؛ امیدواریم این نشست‌ها استمرار یافته و دیگر احزاب نیز به این گردهمایی دعوت شوند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به نشست خبری دبیرکل جدید جبهه"محمدرضا باهنر" که ماه گذشته برگزار شد، اعلام کرد: قرار است این نشست ماه آینده نیز برگزار شود که تاریخ دقیق آن اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار