احزاب در هفته‌ای که گذشت؛

هشدار "باهنر" نسبت به خطر تغییر جریان در مجلس آینده/توضیحات "عارف" از برنامه‌های حضور در انتخابات

مهمترین عناوین احزاب در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، احزاب در هفته‌ای که گذشت، حاوی اخبار و اطلاعاتی همچون آغاز به کار احزاب در برگزاری کنگره، توضیحات موسوی‌لاری پیرامون انتخابات مجمع روحانیون، سالروز تشکیل شورای انقلاب به تایید امام(ره)، حضور "محمدرضا باهنر" در نشست دبیران حزب مؤتلفه اسلامی، جوابیه انصارحزب‌الله به وزیر ارشادو ....بود.

آیت‌الله مکارم شیرازی: سازمان‌های حقوق بشری و شورای امنیت؛ ابزاری برای ظلم و بی‌عدالتی

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان‌های حقوق بشری نه تنها نتوانستند، صلح و امنیت را در جهان برقرار کنند، بلکه به ابزاری برای ظلم و بی‌عدالتی بیشتر در جهان تبدیل شده‌‌اند.






سجادی: تنظیم راهبرد ناظر بر اجماع اصولگرایان در انتخابات توسط جبهه پیروان

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: درحال تدوین راهبردی هستیم که در انتخابات مجلس آینده به تجمیع اصولگرایان نظارت داشته باشد.


در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛ توضیحات موسوی‌لاری از فعالیت انتخاباتی مجمع روحانیون مبارز

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به اینکه برخی اخبار منتشره در خصوص ارائه لیست جداگانه و مستقل حزب متبوعش از اعتدالیون برای حضور در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از دوستان با درج چنین مطالبی قصد آزمودن ما را دارند تا با این اقدام، متوجه چگونگی فعالیت‌های انتخاباتی مجمع روحانیون مبارز شوند.





گزارش/شورای انقلاب؛ رکنی خودجوش در بدو انقلاب اسلامی و آغازی بر پایان استبداد شاهنشاهی

یکی از تصمیمات مبارزان و روحانیون انقلابی به تایید امام خمینی (ره)، تشکیل شورای انقلاب در تاریخ ۲۲ دی‌ ۱۳۵۷، بود. شورایی که ایده‌ی تشکیل‌ آن از آذرماه ۱۳۵۷در جریان سفر شهید "آیت‌الله مرتضی مطهری" به پاریس و مشورت با بنیانگذار انقلاب به منظور بررسی شرایط تأسیس دولت انتقالی در آن زمان مطرح شد.


حضور احتمالی "علی لاریجانی" در کنگره جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی


قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: احتمال دارد در کنگره جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آوریم اما تاکنون زمان و مهمانان ویژه کنگره به طور قطعی مشخص نشده‌اند.

مطهری‌نژاد خبر داد؛ 10 بهمن زمان برگزاری کنگره حزب مردم‌سالاری

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری از برگزاری کنگره حزب متبوعش در دهم بهمن ماه سال جاری با حضور مهمانان ویژه خبر داد.


حبیبی: تيم مذاكره‌كننده هسته‌ای با هوشياري جلوي تفاسير گوناگون از متن توافقنامه را بگيرد


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اميدواريم تيم مذاكره‌كننده با هوشياري جلوي تفاسير گوناگون از متن توافقنامه را بگيرد و اگر آمريكايي‌ها مي‌خواهند خلاف خواست ملت ايران مانند گذشته عمل كنند آنها را رسوا كند.


باهنر: خطر تغییر جریان در مجلس آینده وجود دارد/ یخ اصلاح‌طلبان در حال آب شدن است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: خطر تغییر جریان در مجلس آینده وجود دارد و یخ‌های اصلاح‌طلبان با آمدن دولت جدید، در حال آب شدن است؛ برخی فتنه‌گران می‌خواهند فتنه جدیدی را به وجود آورند به همین دلیل هیچگاه نباید فتنه 88 و 9 دی را فراموش کرد.





نیک‌فر: طرح تشکیل حزب فراگیر از سوی "باهنر" به وزارت کشور ارائه می‌شود / برگزاری کنگره "جام" تیرماه 93

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت:تیر ماه 93 کنگره جامعه اسلامی مهندسین برگزار خواهد شد.

آیت‌آلله علوی گرگانی: در خدمت به نظام کوتاهی نکنیم / همه باید قدر نظام را بدانند

آیت‌الله علوی گرگانی گفت:همه باید قدر نظام اسلامی را بدانند و در خدمت به این نظام مقدس اسلامی که با تلاش و تحمل سختی‌های علما و با خون‌های پاک شهیدان به ثمر نشسته است کوتاهی نکنند.

محتشمی مطرح کرد؛ اعطای نشان آزادی به حامی آزاداندیشی دینی تا پایان سال

دبیرکل حزب آزادی گفت: اعطای نشان آزادی در کنگره سالانه حزب برای اولین بار تا پایان سال صورت می‌گیرد.



پاسخ روابط عمومي انصارحزب‌الله به وزير ارشاد؛ آيا براي وزير، دولت يازدهم مقدس‌تر از مقدسات شيعه است؟

روابط عمومی انصار حزب‌الله طی جوابیه‌ای خطاب به وزیر ارشاد آورده است: چرا وزير در برابر زير سوال بردن مذهب ملي کشور حاضر به موضعگيري نيست اما نقد عملکرد دولت يازدهم او را اين‌چنين خشمگين ساخته تا آنجا که برخلاف قانون خود را به جاي دادگاه صالحه نشانده و کوهي از اتهامات را برخلاف قانون به يالثارات نسبت داده است. آيا براي وزير، دولت يازدهم مقدس‌تر از مقدسات شيعه است؟




در جمع دانشجویان مطرح شد؛ توضیحات عارف از برنامه‌های حضور در انتخابات مجلس

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ائتلاف اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان خردگرا آروزی من است و امیدوارم این دو جریان به جای واگرایی به سمت همگرایی و حرکت در چارچوب مشترکات و منافع نظام پیش روند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطرح کرد؛ مرحوم عسکراولادی الگویی مناسب برای ادامه راه حزب مؤتلفه اسلامی


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مرحوم عسکراولادی را الگویی مناسب برای ادامه راه حزب مؤتلفه اسلامی دانست و گفت: این مرحوم به عنوان انسانی منصف، واقع‌گرا و حق‌بین، در زمان حیات، مورد احترام همه گروههای سیاسی و انقلابی، حتّی منتقد بود و پس از مرگ نیز همه را متأثر کرد و مورد تقدیر و تکریم قرار گرفت.





آیت‌الله مصباح يزدي: عده‌اي از ابتدا مخالفت با آمريكا را اشتباه مي‌دانستند


عضو خبرگان رهبري گفت: چه بسا امروز هم عده‌اي كه از همان ابتدا تفكرشان برقراري رابطه با آمريكا بود، تقابل با آمريكا را اشتباه دانسته و در حال حاضر نيز در صورت امكان، ابائي از برقراري روابط با آمريكا و حتي عذرخواهي از آمريكا به خاطر تسخير لانه جاسوسي نداشته باشند.

زاکانی در نشست هفتگی انصار حزب‌الله مطرح کرد؛ 5 راهکار برای وحدت اصولگرایان/ تلاش کارگزاران و اصلاحات برای تصاحب خبرگان و مجلس دهم


دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: باید در این فرصت دو ساله تا انتخابات شب و روز کار کنیم چرا که کارگزاران و اصلاحات به شدت برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در تلاش هستند.






حبیبی مطرح کرد؛ اتحاد؛ پله‌ای بالاتر از ائتلاف/ نمی‌توان سلیقه‌ها را به یک تفکر محدود کرد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اتحاد، پله‌ای بالاتر از ائتلاف است که بایستی برای انسجام آن هر روز تلاش کنیم.





انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، هفته ، گذشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار