معاون فنی وعمران شهرداری منطقه 18، از بهره‌برداری بزرگراه شهید بروجردی تا پایان سال 93 خبر داد.

حسن رحمانی معاون فنی وعمران شهرداری منطقه 18 در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: بهره‌برداری از بزرگراه شهید بروجردی واقع در محدوده منطقه 18 تا پایان سال 93 در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه خبر داد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور رفع نیاز شهروندان برای تهیه مایحتاج روزمره بدون مراجعه به مناطق شمالی شهر تهران، دسترسی آسان‌تر به مناطق همجوار و شهرستان‌های اطراف منطقه 18،‌ کاهش بار ترافیکی در دست اجرا است.
 
رحمانی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی، عمران و ترافیک شهرداری منطقه 18 به منظور آماده‌سازی و بهره‌برداری بزرگراه شهید بروجردی تا پایان سال‌جاری به صورت مستمر در آماده‌باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بهره‌برداری از بزرگراه 76 متری شهید بروجردی تا پایان سال 93، آماده‌باش اکیپ‌های اجرایی فنی،‌ عمران و ترافیک به منظور آماده‌سازی و بهره‌برداری از بزرگراه 76 متری شهید بروجردی تا پایان سال‌جاری از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
رحمانی خاطرنشان کرد: همسطح‌سازی، مرمت و بهسازی آسفالت بزرگراه 76متری شهید بروجردی پس از پایان عملیات بزرگراه شهید بروجردی، توسعه شبکه‌های بزرگراهی و راه‌های مواصلاتی در منطقه 18 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار