ارتش رژیم صهیونیستی با هدف آمادگی برای برخورد با اتفاقات احتمالی در منطقه از امروز رزمایشی را در شمال فلسطین اشغالی آغاز می کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری محیط،   ارتش رژیم صهیونیستی با هدف آمادگی برای برخورد با اتفاقات احتمالی در منطقه از امروز رزمایشی را در شمال فلسطین اشغالی آغاز می کند.

شبکه دوم تلویزیونرژیم صهیونیستی اعلام کرد:« این رزمایش تا ساعاتی دیگر آغاز می شود و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت و هدف از آن آمادگی برای هر نوع جنگ احتمالی است.»

در این خبر آمده است:« این رزمایش با مشارکت صدها نیروی نظامی و انواع ماشین جنگی آغاز می شود و در زمان برگزاری آن برخی از مسیرهای منتهی به محل برگزاری رزمایش مسدود می شود.»

 ارتش رژیم صهیونیستی نیز با صدور بیانیه ای این رزمایش را در ردیف برنامه‌هایی دانست که پیش از این برای حفظ آمادگی ارتش تدوین شده بود.

روزنامه "یدیعوت آحارانوت" اخیرا فاش ساخت ارتش برای برگزاری رزمایشی، در حال احداث روستاهایی است که از نظر ساختار به روستاهای لبنانی و سوری شبیه هستند.

برخی از افسران ارتش اسرائیل فرماندهان عالی ارتش را متهم کرده اند که برنامه های آماده سازی ارتش را رها کردند تا ارتش در همان شرایطی باشد که پس از جنگ سال 2006 قرار داشت در شرایطی که در این جنگ ضربات سختی را در رویاروی با حزب الله متحمل شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار