در پایان مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته، سه کاراته کای فارس در اردوی تیم ملی نوجوانان،جوانان و امید باقی ماندند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ در پایان این رقابت ها میثم جمالی پور در وزن منهای 57 کیلو گرم با عملکرد بسیار خوب توانست به عنوان نفر اول خود را معرفی کند.

این قهرمان نورآبادی کاراته فارس که با مشکلات زیاد به این درجه از قهرمانی رسیده با انعطافی مثال زدنی و ضربات قدرتمند پا توانست یکی پس از دیگری رقبای خود را از پیش رو بردارد و خود را به عنوان نفر اول این وزن به مربیان تیم ملی تحمیل کند و در ادامه چشم به این دارد که با عملکرد خوب صاحب پیراهن تیم ملی شود.

دیگر نماینده کاراته استان در این مسابقات، علیرضا شیرصفت ملی پوش سال قبل در رقابت های آسیایی بود که توانست با کسب پیروزی های متعدد جواز حضور در اردو های تیم ملی را بدست آورد .

شیرصفت که طی دو سال گذشته دومدال برنز و نقره را از رقابت های آسیایی در کارنامه دارد،خود را مهیای سومین حضور آن هم در یک وزن بالاتر یعنی در وزن منهای 61 کیلو در مسابقات قهرمانی آسیا می کند.

در ادامه این مسابقات علی گلشن قهرمان ارزنده و پر امید کاراته فارس توانست با برگزاری رقابت های دیدنی و جذاب نظر مربیان تیم ملی را جلب کند و در وزن منهای 78 کیلوگرم رده های سنی امید در اردو باقی بماند.

علی گلشن طی چند سال اخیر همواره در اردو های تیم ملی حاضر بوده و تا آخرین مراحل هم پیش رفته که با بدشانسی نتوانسته پیراهن تیم ملی را به تن کند اما امسال عزم خود را جزم کرده که بتواند در رقابت های آسیایی مالزی حاضر باشد.

وی که در مسابقات انتخابی تیم ملی که در اسفند ماه سال گذشته به میزبانی شیراز برگزار شد،تنها مدال آور کاراته استان در گروه سنی امید بود و در این مسابقات نیز بخوبی از تکنیک ها و قابلیت های فنی خود بهره برد و با پیروزی های پی درپی تحسین مربیان تیم ملی را برانگیخت.

بدین ترتیب هر سه نماینده فارس در این رقابت ها توانستند خود را در اردو های تیم ملی حفظ کنند و امیدوار به این باشند در ادامه نیز با غلبه بر تمام رقبا پیراهن تیم ملی را به تن کنند.

در این رقابت ها حمید ده بزرگی و حسین انتظام رییس و دبیرهیأت کاراته استان از نزدیک شاهد مبارزه کاراته کاهای فارس با رقبای خود بودند که حضور آنها باعث دلگرمی برای قهرمانان استان شده بود.

تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امیدهای کاراته خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که مرداد ماه در کشور مالزی برگزار می شود، آماده می کنند./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.