اقبال محمدیان، معاون اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان دقم تخصیصی تسهیلات دولت را به کارآفرینان وفعالان عرصه تولید و خدمات را 574 میلیارد تومان در سال جاری ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ اقبال محمدیانف معاون اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در خصوص فعالیت‌های بخش خصوصی و حمایت از کارآفرینان گفت: از برنامه‌های مهم این اداره کل ترسیم اهداف کلان استان، تنظیم برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت، تهیه سند راهبردی، به ویژه ورود بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی است.

وی در ادامه تصریح کرد: در این راستا رقم تخصیصی تسهیلات دولت در سال جاری به کارآفرینان و فعالان کارهای تولیدی و خدماتی مبلغ 574 میلیارد تومان است که اگر همه این رقم همه جذب شود در مقابل سرمایه‌ای که از سوی افراد در استان می‌تواند سرمایه‌گذاری شود مبلغ قابل توجهی نیست.

محمدیان خاطرنشان کرد: وظیفه ما در این اداره کل این است که به دوستداران سرمایه‌گذاری در استان خوزستان امنیت خاطر لازم را دهیم تا شاهد مشارکت هرچه بیشتر فعالان اقتصادی با توجه به ظرفیت‌های غنی موجود در این زمینه منطقه باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار