فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: تمامی مشکلات موجود در حوزه مسکن مهر برطرف می شود.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان فیروزکوه، زمینهای بایر و بدون استفاده اکنون به شهرک و محل زندگی مردم تبدیل شده اند که این مهم آبادانی و رشد و توسعه شهر را در پی داشته است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی، فیروزکوه دارای پنج هزار واحد مسکن مهر می شود و امید می رود که خانوارهایی که مشکل مسکن دارند، با اجرای این طرح از نداشتن خانه بی نیاز شوند.

مهری افزود: در احداث مسکن مهر سعی شده است که تامین سرانه های آموزشی، درمانی و بهداشتی، ورزشی، هنری و ... در نظر گرفته و تامین شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: باید با همدلی مسئولان و اختصاص اعتبارات مورد نیاز اماکنی از قبیل مرکز خرید، مسجد، پاسگاه و کلانتری و ... در شهرکهای مسکن مهر احداث شود.

وی ادامه داد: امام راحل با بینش وسیع خود و توجه خاص به اقشار محروم و آگاهی از نیاز گسترده خانواده ها به مسکن، با صدور فرمان تشکیل نهاد انقلابی بنیاد مسکن ضمن جلب مشارکت مردم و برای رفع نیاز مسکن محرومان، عامل مهمی در توسعه و آبادانی روستاها از ابتدای انقلاب تاکنون بودند.

مهری افزود: امروز دولت تدبیر و امید با جدیت تمام در عرصه مسکن مهر ورود کرده و از این پروژه عظیم ملی به خوبی حمایت می کند/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.