كدام برند فعلا بيشتر فروخته؟

پرفروش ترين موبايل در اوايل 2013

HTC One M7 در طی دو ماه اولیه حضور خود در بازار توانست 5 میلیون گوشی بفروشد؛ Galaxy S4 چهار برابر این تعداد فروخت. شرکت اپل نیز توانسته است در طول 5 روز تعداد 5 میلیون از گوشی iPhone 5 بفروشد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ فروش HTC One در طی دو ماه 5 میلیون بود در حالی که Galaxy S4 سامسونگ در همین مدت 20 میلیون فروخت.

طبق اطلاعات جدید به دست آمده، گوشی HTC One(M7 در طی دو ماه اولیه حضور خود در بازار توانست تنها 5 میلیون گوشی بفروشد, این در حالی است که Samsung Galaxy S4 چهار برابر این تعداد فروخت.

آمار فروش پرچمداران 2013 از سامسونگ و اچ تی سی که توسط بلومبرگ منتشر شده است، طی این اخبار مطلب قابل توجهی نیز وجود دارد. شرکت اپل توانسته است در طول 5 روز تعداد 5 میلیون از گوشی iPhone 5 بفروشد که در نوع خود آمار قابل توجهی است.

با توجه به آمار منتشر شده می توان "فعلا" نتیجه گرفت که سامسونگ برترین فروشنده میان شرکت های دیگر شده است اما آن سوي ديگر ماجرا هم پيش بيني ها بر آن است كه با توجه به هتك حرمت صورت گرفته از سامسونگ در تبليغات به كشور ايران فروش S5 و ساير محصولات اين برند با افت شديد روبرو شود.


برچسب ها: سامسونگ ، اچ تی سی ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار