حیدریون گفت: شناسنامه فنی ساختمان‌ها در حال حاضر هوشمند شده و اجرای این شناسنامه برای ساختمان‌های بالای 2 هزار متر مربع ضروری شد.

رضا حیدریون در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه شناسنامه فنی ساختمان در حال حاضر هوشمند شده است گفت: این شناسنامه برای ساختمان‌های 2هزار متر در حال انجام است .
 
وی در ادامه افزود: در حال حاضر 40 هزار کارتابل الکترونیکی برای تمامی مهندسان کشور راه‌اندازی شده که در این کارتابل تمامی خدمات مهندسی فراهم شده  است.
 
معاون فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی کشور با بیان اینکه شناسنامه فنی ساختمان در حال حاضر بر اساس پیشرفت پروژه تکمیل می‌شود گفت: این شناسنامه به صورت الکترونیکی و هوشمند بوده و تمامی روابط ساختمان در این شناسنامه ثبت می‌گردد.
 
حیدریون در ادامه تصریح کرد: بر اساس این شناسنامه مالک ساختمان از تمامی وضعیت ملک خود آگاهی می‌ِیابد و تمامی نکات برای ساختمان ضروری است در این شناسنامه ثبت شده است.
 
وی در ادامه اظهار داشت: با ارائه این شناسنامه برچسب انرژی بر ساختمان‌ها لحاظ شده و این ساختمان‌ها از لحاظ ساخت رتبه بندی می‌شود.
 
معاون فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی کشور خاطرنشان کرد: با توجه به شناسنامه فنی هوشمند و بسترهایی که سازمان نظام مهندسی فراهم کرده است در آینده‌ای نزدیک کیفیت ساختمان‌های کشور چندین برابر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار