راديو اقتصاد در برنامه "پاتوق اقتصادي" يكشنبه 31 فروردين ماه به موضوع بررسي چشم انداز بازار مسكن در سال جديد مي پردازد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو اقتصاد؛ بازار مسکن، یکی از مهمترین بازارها در اقتصاد ایران محسوب می شود؛ نه تنها مسکن یکی از ضروریات زندگی است، بلکه در ایران به یک ابزار سرمایه گذاری تبدیل شده است.

در برنامه كارگاهي –كارشناسي"پاتوق اقتصادي" حسام عقبایی، رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران؛ فريد غديري روزنامه نگا و صاحب نظر اقتصادي و چگيني مديركل دفتر برنامه ريزي وزارت راه و شهرسازي حضور دارند و آینده بازار مسکن را تحلیل و بررسی مي كنند.

باتوجه به اينكه بسیاری از مردم به طمع کسب سود بیشتر وارد بازار مسکن می شوند؛ این افراد نه فقط در خرید و فروش مسکن بلکه در ساخت و ساز هم فعالند و همین است که می بینیم بخش بزرگی از ساخت و سازها در سطح کشور توسط مردم عادی و نه متخصصان این حوزه انجام می شود.

این امر البته به خودی خود امر نامطلوبی نیست و می تواند به توسعه بیشتر این بازار که بازار بسیار استراتژیکی هم که هست کمک کند برهمين اساس در برنامه "پاتوق اقتصادي" موضوع بازار مسكن و چشم انداز آن در سال جاري مورد بررسي قرار مي گيرد.

گفتنی است: "پاتوق اقتصادي " كاري از گروه اقتصاد،دانش و پيشرفت شبكه اقتصاد است كه با محوريت بررسی موضوعات روز اقتصادی کشور يكشنبه ها ساعت 18:05 به مدت 55 دقيقه برروي موج اف ام رديف98 مگاهرتز از راديو اقتصاد پخش مي شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، اقتصاد ، بازار ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار