گارسیا سرمربی تیم فوتبال آس رم گفت: کسب عنوان قهرمانی برای ما هنوز دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری گاتزتادلوسپرت، رودی گارسیا سرمربی تیم فوتبال آس رم بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم فیورنتینا گفت: بازی کردن در شهر فلورانس کار ساده‌ای نبوده و نیست واین موضوعی است که همه به آن اشراف دارند ما در 11 دقیقه ابتدای بازی خیلی خوب دفاع کردیم و توانستیم فضای پیش روی را بر روی حریف بسته و اجازه ندهیم که آن‌ها موفق حرکت کرده و قدرتشان را مطابق با برنامه‌ریزی‌هایی که داشته‌اند به کار گیرند.

حریف تنها فقط در یک موقعیت برای ما خطرناک پیش رفت ولی باز هم نتوانست کاری از پیش ببرد واقعیتی انکار ناپذیر وجود دارد و آن این است که فصل برای ما یک فصل بسیار خوب و عالی بود که می‌تواند به یک فصل خارق العاده هم تبدیل شود در حال حاضر ما موقعیت بسیار خوبی در جدول داریم و امتیاز زیادی کسب کرده‌ایم و دوست داریم به همین شیوه کاری طبق روال قبل ادامه دهیم.

عملکرد بازیکنان تیم خیلی خوب بوده و قابل قبول است آنها توانسته‌اند کاملا موفق حرکت کرده و قدرتشان را بکار بگیرند.

در مورد دسترو بازیکن حاضر در تیم باید بگویم که او فقط نیمی از فصل را در زمین بازی حضور داشت و توانست بسیار موفق حرکت کرده و گلهای زیادی وارد دروازه حریف کند.

ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم به رقابت تنگاتنگ خود با تیم یوونتوس ادامه داده و موفقیت‌های لازم را در مصاف با این تیم بسیار قدرتمند به دست آوریم.

من فکر می‌کنم رسیدن به قهرمانی در اسکودتو برای رم دور از انتظار نباشد و این تیم بتواند به آندوی دیرینه‌اش هم دست یافته و موفق حرکت کند.

من به بازیکنان خود افتخار کرده و فکر می‌کنم آنها شایستگی حضور در تیم ملی فوتبال ایتالیا را داشته و توانسته‌اند نظر مساعد پراندلی را به خوبی جلب کنند از هواداران تیم هم تشکر می‌کنم که با حمایت‌های خود باعث کسب موفقیت‌های زیادی برای رم شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار