انجمنی از برپایی دهکده بزرگ سلامت همزمان با هفته سلامت در منطقه 15 خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، انجمنی شهردار منطقه 15 ضمن اعلام برپایی دهکده بزرگ سلامت در منطقه 15 گفت: برنامه‌های هفته سلامت در سالجاری با شعار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تحت عنوان "یک عمر سلامت با خود مراقبتی" پیش‌بینی شده که از یکم تا هشتم اردیبهشت در دستور کار اداره سلامت حوزه اجتماعی و فرهنگی قرار می‌گیرد.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: در این راستا با برپایی دهکده بزرگ سلامت در فرهنگسرای خاوران  خدمات مختلفی در قالب غرفه‌های کانونهای محلی، ویزیت و خدمات پزشکی، غربالگری دیابت و تست فشار خون،  مشاوره تغذیه و BMI ، مشاوره فردی و آزمون‌های روانشناسی کودک و سلامت، امداد و نجات  و کمک‌های اولیه و ... به شهروندان ارائه می‌شود.

دکتر انجمنی یادآور شد: عیادت از بیماران بیمارستانهای سطح منطقه، تقدیر از فعالان حوزه سلامت و کانون‌های سلامت محور محلی و برگزاری همایش منطقه‌ای، برگزاری راه‌پیمایی نمادین در میادین و بوستانهای منطقه و دریاچه خلیج فارس، برگزاری مسابقه بزرگ رایحه سلامت ویژه پرسنل منطقه، اجرای نمایشهای میدانی  سلامت محور در مدارس و معابر منطقه، نواختن زنگ سلامت در مدارس، برگزاری مسابقه سفره سلامت، ارائه خدمات رایگان در مراکز فرآموز و باشگاه چاقی منطقه، اجرای جشنواره غذا و سفره سلامت، تولید و توزیع محصولات آموزشی با محوریت کانون های محلی از جمله برنامه های اداره سلامت در این هفته است.

وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از خدمات ارائه شده به خانه‌های سلامت محله خود و محل برگزاری دهکده بزرگ سلامت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار