جانشین ستاد عتبات عالیات استان مرکزی گفت: ضریح ابراهیم مجاب همزمان با بیستم جمادی الثانی میلاد حضرت زهرا(س) در کربلای معلی رونمایی می شود.

 

ˈابوالقاسم مسافرˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: برای ساخت این ضریح حدود چهار مترمبع چوب ساج با قدمتی بیش از 200 سال، یکهزارو 150 کیلوگرم نقره، چهار کیلوگرم طلا و 500 کیلو مس بکار رفته است.
وی، ساخت درب باب الراس حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) در شهرستان ساوه را از دیگر پروژه های واگذاری شده به استان مرکزی است که اکنون دارای پیشرفتی معادل 40 درصد است و تا پایان تیرماه امسال این پروژه می بایستی برای انتقال به کربلای معلی انتقال داده شود
مسافر بیان کرد: ستاد عتبات عالیات خمین، که مرهون تلاش اعضای ستاد عتبات عالیات در مساجد، آموزش و پرورش، دانشگاه است.
امام جمعه خمین نیز گفت: اهل بیت (ع) برترین انسانها در عالم هستی هستند، و توسل به آنان رمز سعادت بشر است.
حجت الاسلام و المسلمین سیدˈعلی حسینیˈ افزود: خداوند برای مومنان و بندگانی که در راستای خدمت به اهل بیت و کمک به بازسازی عتبات عالیات، فعالیت می کنند پاداش و اجر بزرگی در نظرگرفته است.

وی گفت: اطلاع رسانی بهتر ستاد عتبات در خصوص چگونگی هزینه کرد، مشارکت های مردمی در بازسازی ستاد عتبات عالیات، می تواند در افزایش جلب کمک های مردمی نقش بسیار تاثیرگذاری داشته باشد.
رییس ستاد عتبات عالیات خمین نیز گفت: پارسال مردم این شهرستان یک میلیارد و 430 میلیون ریال برای بازسازی ستاد عتبات عالیات کمک کردند.
ˈحیدر خسرویˈ افزود: از 200 خادم که با ستاد عتبات عالیات در خمین همکاری دارند، خادمان خواهر در این شهرستان نقش بسیار چشمگیری در جمع آوری این مبالغ داشته اند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.