کمپانی سامسونگ پس از عرضه ی اسمارت فون گلکسی اس 3 خود، نسخه ای از آن را که به دوربین قوی تر مجهز شده بود با نام S3 Zoom معرفی کرد، این روند در مورد S4 نیز تکرار شد و حالا پس از معرفی گلکسی S5، نسخه ی دوربین محور آن در 20 آوریل معرفی می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اخبار و شایعات فراوانی در مورد گلکسی S5 Zoom منتشر می شود، کمرافونی که گویا قرار است از این پس با نام گلکسی K شناخته شود، سامسونگ تایید کرده است که این محصول در رویداد Media Day این شرکت در 29 آوریل در مراسم RedDot Design در سنگاپور معرفی شود. در دعوت نامه‌ای که برای این مراسم از طرف سامسونگ برای مدعوین ارسال شده است، عبارت "Kapture the moment” درج شده است، علاوه بر آن یک حرف بزرگ K و یک تلفن همراه به همراه دعوت نامه وجود دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی K به صفحه نمایش 4.8 اینچی سوپر AMOLED با رزلوشن 720P مجهز شده است، پردازنده ی این محصول اگزینوس 5 هکزا به همراه چیپ گرافیکی Mali-T624 و رم 2 گیگابایتی است، همچنین دوربین گلکسی K به سنسور 20 مگاپیکسلی، 10x زوم اپتیکال و فلاش زنون مجهز شده است و از سیستم عامل اندروید 4.4.2 استفاده می کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار