همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س)، آیین تکریم مادران و همسران شهداء شهرستان بیجار با حضور جمعی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و مردم پیرو راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در این آیین گفت: مادران و همسران شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی نمادی از قیام کربلا و ادامه راه شهدا هستند.

حجت الاسلام مختارنیا ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(س) افزود: مادران شهداء با الگو گرفتن از این حضرت با بستن سربند یا فاطمه زهرا(س) فرزندان خود را جهت دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی به جبهه های حق علیه باطل فرستادند.

وی گفت: همسران و مادران شهداء با الگو گرفتن از حضرت ام البنین(س) و حضرت زینب(س) به عنوان مبلغان تربیت و فرهنگ در جامعه اسلامی حضوری فعال داشته باشند.

حجت الاسلام مختارنیا با گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهداء گفت: همسران شهدا ء برای تربیت فرزندان خود همت گمارده و برای پاسداشت خون شهدا گام های بلندی برداشتند و سختی های زیادی را تحمل کردندو امروز رسالتی عظیم تر برای ادامه راه آن عزیزان سفرکرده بر عهده همه ما است.

حجت الاسلام مختارنیا در پایان با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال ˈاقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نامگذاری شده است، خواستار عزم ملی مردم و مسوولین در راستای تحقق شعار رهبر انقلاب و ارتقاء و تدوین فرهنگ ایثار و شهادت به صورت جدی شد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: آیین ، تکریم ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.