فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: با اقدام به موقع ماموران یگان امداد همدان دو زورگیر شمشیر به دست دستگیر و روانه مراجع قضایی شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ˈرسول مرادیˈ در این زمینه اظهار داشت: ساعت 16 و 30 دقیقه روز شنبه در پی خبری مبنی بر زورگیری و قمه کشی چند فرد مسلح که سبب رعب و وحشت شهروندان حاضر در این منطقه شده بود، ماموران یگان امداد، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود: پس از حضور ماموران در محل جرم، سه زورگیر با مشاهده ماموران توسط یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به فرار کردند که در نهایت ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی موتورسیکلت را متوقف و دو نفر آنان را دستگیر کردند ولی نفر سوم که لباس مشکی به تن داشت در تاریکی شب متواری شد.
 
این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی بدنی از متهمان دستگیر شده یک قبضه شمشیر به طول یک متر، یک قبضه قمه داسی شکل که در زورگیری از آن ها استفاده می کردند به همراه یک دستگاه گوشی تلفن همراه و مبالغی وجه نقد سرقتی کشف شد.
 
سرهنگ مرادی با ذکر اینکه دومتهم به کلانتری 15 تحویل داده شد افزود: تا کنون 9 نفر از افراد شاکی پس از مواجهه با متهمان اعلام داشتند که توسط این افراد مورد زورگیری واقع شده اند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان همدان دستگیری این افراد زورگیر را موجب برقراری امنیت، آرامش و رضایتمندی مردم دانست و گفت: دو متهم پس از معرفی به مقام قضایی با قرار بازداشت روانه زندان شدند و تلاش برای دستگیری متهم متواری دیگر، همچنان ادامه دارد.
 
سرهنگ مرادی در خبر دیگری از دستگیری اعضای باند سرقت که با تهدید چاقو و قمه اقدام به زورگیری می کردند خبرداد و گفت: درپی مراجعه فردی به کلانتری 15 و اعلام اینکه چهار فرد ناشناس در یکی از محله های همدان با تهدید چاقو و قمه، یک عدد گوشی موبایل و یک فقره کارت عابر بانک را از وی به سرقت برده و متواری شده اند، ماموران این کلانتری شناسایی و دستگیری این افراد را در دستور کار خود قرار دادند.
 
سرهنگ مرادی اضافه کرد: در پی تحقیقات و بررسی های لازم و بکارگیری منابع اطلاعاتی سارقان زورگیر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و بکارگیری شگرد های خاص پلیسی هر چهار نفر را در مخفیگاه خود دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهمان در بازجویی های صورت گرفته به چهار فقره زورگیری دیگر با همان شیوه وشگرد در سطح شهر همدان اعتراف کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شمشیر ، پلیس ، حوادث ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
جرا حکم محاربه را برای این زور گیر ها اعمال نمیکنید
آخرین اخبار