بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت : چرخه بازیگری در سینمای ایران با برخوری ازجریان رابطه بازی از وضعیت خوبی برخوردار نیست .

اسدا...یکتا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت سینمای کشور گفت : سینمای ایران در شرایط فعلی با وجود برخورداری از مشکلات در حوزه اکران فیلم ها و دوری مخاطب از این صنعت از وضعیت اقتصادی مطلوبی برخوردار نیست .

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به ساختار ضعیف تولیدات سینمایی کشور تصریح کرد : با توجه به اکران تعدادی انگشت شمار از فیلم هایی با ساختار مطلوب در سینمای کشور اکثر فیلم های تولیدی در این صنعت از قاللبی سخیف برخوردار می باشند .

یکتا با تاکید بر جو نا مناسب حاکم بر حوزه بازیگری در سینمای کشور، اضافه کرد : چرخه بازیگری سینمای ایران از عنصر ضوابط فاصله گرفته است و تجربه در راستای جذب بازیگر در جمع سینما گران جایگاهی ندارد .

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در خاتمه اظهار داشت : بزرگان سینمای کشور با برخورداری از کوله باری از تجذربه و خوردن خاک صحنه در صنعت سینما و برخورداری از نقشی تاثیر گذار در خلق آثار ماندگار سینمای کشور خارج از گود بازیگری سینمای ایران قرار دارند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.