فرمانده تیپ ۴۰ ارتش گفت:‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران سرشار از قدرت اعتقادی و مردمی و در برابر زورگویی ابرقدرت‌ها ایستاده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سرتیپ محمد مختاری‌فرد دیروز در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: صلابت و قدرت ارتش ما نه تنها زبانزد ارتش‌های دنیاست بلکه تاکتیک نظامی ما که در جنگ هشت ساله به نمایش گذاشته شد، امروز در دانشگاه‌های دنیا در حال تدریس است.

وی با بیان اینکه قدرت ملت ایران و نیروهای مسلح این کشور دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرده است، افزود: ما از باب اعتمادسازی و اینکه اعلام کنیم خواهان صلح و آرامش هستیم، در مذاکرات هسته‌ای حاضر شدیم، اما جای تأسف است که با نشان دادن این حسن‌نیت، پارلمان اروپا علیه ما بیانیه حقوق بشر صادر می‌کند.

مختاری فرد گفت: غربی‌ها در حالی که کشتار بی‌رحمانه‌ای را در فلسطین، سوریه و آدم‌ربایی در مرزهای کشورمان را برای خودشان افتخار می‌دانند، دم از حقوق بشر می‌زنند و ایران را به اعدام قاچاقچیان حرفه‌ای و متجاوز به عنف محکوم می‌کنند، در حالی که تمامی این اقدامات در راستای حکم الهی است.

فرمانده تیپ 40 ارتش تصریح کرد: ما هر چقدر در مقابل زورگویی آنها می‌ایستیم، آنها وادار به عقب‌نشینی می‌شوند و در همین عقب‌نشینی به صلابت و قدرت این ملت اذعان دارند.

وی با اعلام اینکه آمریکا نباید ایران را به گزینه نظامی و تحریم اقتصادی تهدید کند، افزود: ما در اوج تحریم‌ها به پیشرفت‌های بی‌نظیر دست پیدا کردیم که نظیر آن ساخت هواپیماهای پیشرفته و تانک ذوالفقار بود که امروز از آن استفاده می‌کنیم.

مختاری فرد در ادامه ارتش را جانثار ملت و پیشمرگ آنها توصیف کرد و گفت: جمعه هفته آینده رژه روز ارتش از ساعت 9:30 دقیقه صبح در میدان مصلای اردبیل برگزار می‌شود و بار دیگر ارتشیان با همراهی سایر نیروهای مسلح، توانشان را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.