مدیرفنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: انتخاب ملی پوشان از طریق فرآیند رقابتهای انتخابی سلیقه یک فرد یا گروه خاص نیست بلکه این میدان یک قانون است که برای همه یکسان می باشد.

علی رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در رده سنی نوجوانان و جوانان رقابتهای انتخابی تیم ملی به بهترین شکل ممکن برگزار شد که خوشبختانه رضایت مربیان،کشتی گیران و اعضای کمیته فنی را نیز در برداشت.
 
وی با اشاره به مرحله نهایی رقابت های انتخابی بزرگسالان نیز اظهار داشت:طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بزرگسالان اواخر خردادماه برگزار خواهد شد به همین منظور براساس فرآیند،هر کشتی گیری که جواز حضور در این مرحله را به دست آورده باشد باید در این میدان حاضر شود در غیر این صورت هبچ شانسی برای ملی پوش شدن نخواهد داشت.
 
دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن در پاسخ به این سوال که آیا استثنا نیز وجود خواهد داشت گفت:هرگز برای هیچ کشتی گیری حتی اگر از عنوانداران هم باشد شرایط ویژه نداریم چرا که همانطور که گفتم این فرآیند اعمال نظر یا سلیقه شخصی نیست بلکه یک قانون مدون است که با تصویب شورای فنی اجرا می شود.
 
رضایی در ادامه با بیان این که با هیچ کشتی گیری مشکل نداریم تاکید کررد:در هفته گذشته یکی از کشتی گیران عنوان دار کشورمان طی نامه ای درخواست داشت تا در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی بگیرد اما از آنجا که قانون برای همه یکسان است تقاضای وی مورد قبول قرار نگرقت تا جای هیچ گونه حرف و حدیثی باقی نماند و مطمئن باشید از این پس نیز این رویه ادامه خواهد داشت.
 
وی درخصوص معیار انتخاب ملی پوشان برای مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد:رقابتهای قهرمانی کشور،جام تختی،مرحله نخست انتخابی تیم ملی و حضور کشتی گیران در یکی دو تورنمنت که پشت سر گذاشتند ملاک اصلی کمیته فنی برای انتخاب ملی پوشان آسیای بود هر چند در برخی اوزان یک سری مسائل فنی دیگر نیز وجود داشت که مجبور به تصمیمات خاص دیگری شدیم.
 
رضایی در خاتمه خاطرنشان کرد:در مسابقات قهرمانی آسیا با وجود آنکه قزاقستان میزبان، بهترین تیم خود را به میدان خواهد فرستاد و سایر کشورها نیز تک ستاره هایی دارند اما با همین نفرات که اکثر آنها جوان و کم تجربه هستند هم به دنبال قهرمانی هستیم و امیدواریم با دعای خیر مردم بتوانیم به این مهم نیز برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار