برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

رضایی:ترکیب تیم ملی اواخر هفته جاری اعلام می شود/رقابتهای انتخابی تنها راه ملی پوش شدن است

مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت:برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با بررسی تمامی جوانب ترکیب تیم ملی تا چند روز آینده اعلام حواهد شد.

 علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:اردوی تیم ملی آزاد بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از روز 7 فرودین ماه آغاز شد و این مرحله اردو تا روز چهارشنبه 20 فرودین ادامه خواهد داشت.
 
دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد:در این مرحله اردو آزادکاران تمرینات منسجم و منظمی را دنبال کردند و هم اکنون به لحاظ جسمی و فنی به یک آمادگی نسبی رسیده اند اما هنوز با شرایط ایده آل فاصله دارند که در این مدت باقیمانده با تمریناتی که کادر فنی در نظر دارد به وضعبت مطلوب نیز خواهیم رسید.
 
وی درپاسخ به این سوال که بر اساس چه معیاری ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهد شد اظهار داشت:در هر صورت در وهله اول برای ما فرآیند مسابقاتی که فدارسیون در نظر گرفته مهم است و بعد از آن نیز سعی می کنیم با ترکیبی از نفرات جوان و با تجربه در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور یابیم تا به اهدافی که در نظر داریم برسیم.
 
سخنگوی فدارسیون کشتی اضافه کرد:انتخاب نفرات براساس معیار های متفاوتی خواهد بود که مطمئن باشید با بررسی تمامی جوانب بهترین ها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهند شد ما باید علاوه بر نتیجه در خور و قابل قبول به فکر پشتوانه سازی و سازندگی نیز باشیم.
 
رضایی در خاتمه در خصوص رقابتهای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی نیز گفت:به هرحال فرآیند مسابقات انتخابی تیم ملی برای ما از اهمیت ویژه ای برخورد است و باید تلاش کنیم تا این رقابتها نهادینه شود به همین منظور همانطور که از قبل نیز اعلام کردیم تنها راه ملی پوش شدن  حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی است و هر کشتی گیری که در هر کدام از مراحل مسابقات که باید حضور داشته کشتی نگرفته باشد دیگر هیچ شانسی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی نخواهد داشت.
 
 مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 2 تا 7 اردیبهشت ماه جاری در کشور قزاقستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار